Колко е важно да водим децата си на зъболекар редовно

 Колко е важно да водим децата си на зъболекар редовно

Спомняте ли си времената когато в училищата освен медицински сестри имаше и дентални кабинети? Всъшност не беше толкова отдавна щом ние си го спомняме. Редовно бяхме привиквани на профилактични предгледи и във всеки един момент на дискомфорт винаги се ходеше в кабинетите.

А вие от каква възраст започнахте да водите децата си на профилактични дентални прегледи? Всъшнист не е мит, че колкото по-рано детето свикне с този тип прегледи, толкова по-спокойно ще е със всяко влизане в кабинета. Особено добр е ако сте се доверили на един специалист за цялото семейство, той ви познава-вие го познавате!

Това са основите на връзката пациент-лекар, в случая зъболекар.

За здрави зъбки важна е превенцията!

Всъшност храната не е от значение само за визуалната ни визия в живота, а за вътрепното ни здраве на организма и разбира се на зъбите. Има храни богати на витамини “помошници“ на зъбите ни.

Особено полезно е да предлагате на децата и самите вие да хапвате твърди зеленчуци, масажирате венците и неутрализират бактериййте.

Полезно е и да си хапвате сирене, съдържа доста калций и фосфат и поддържа нормално рН в устата.

От плодевете Кивито е особено полезно поради високото съдаржание на витамин Ц.

И разбира се пийте много вода това е отличен начин за ежедневна превенция от натрупването на плака, от образуването на кариеси. Плакнете с вода устата след, отстранявате доста голямо количество полепнала храна.

Влагайте мили родители както във всяко нещо което възпитава децата и изгражда характера и навиците им, влагайте и в навика-хигиена, това е най-добрата превенция за здрави зъбки. Колкото можете ги дръжте по-далече от захарта. За жалост тя е във почти всяка заобикаляща ни храна, но можем все пак да я сведем до минимум.

Не учете децата да пият соковете предлагани в магазините! Няма нищо полезно в тях. Предлагайте прясно изцедени такива, предлагайте пресни зеленчуци, правете плодови салати и домашно приготвена питателна храна.

Свързани публикаци

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *